Parul

  1. Oua – contin aproape toate substantele nutritive si oligoelementele necesare organismului nostru. Sunt o sursa nepretuita de seleniu si magneziu.
  2. Leguminoase – sunt o sursa importanta de zinc si vitamina B6. Aceste vitamine ajuta nu numai cresterea parului, ci si intarirea acestuia.
  3. Citrice – portocale, lamai, grapefruit, kiwi, toate acestea ofera corpului nostru doze mari de vitamina C, care ajuta la absorbtia de fier. Vitamina C, de asemenea, joaca un rol important in formarea colagenului, care ajuta la cresterea parului.
  4. Lapte – este o sursa bogata de iod si calciu, care au un efect benefic asupra starii de sanatate a parului si a pielii. Toate produsele lactate sunt absolut utile. O sursa constanta de proteine este iaurtul.
  5. Nuci – sunt printre alimentele cele mai nutritive, pe care ni le-a dat natura mama. Deci, nu le ignorati si includeti-le in alimentatia de zi cu zi. Arahide, migdale si nuci sunt bogate in iod, vitamina E si zinc. Mai mult decat atat, nucile reduc nivelul de colesterol rau in sange.

One thought on “5 alimente care opresc caderea parului

  1. You know I’m a little fekaerd out by dough and I must say I did try to make scones once from scratch. Well it didn’t turn out as well as your scones so that’s why dough still freaks me out. I am going to follow your recipe here and see if I can get over my scone hurdle!! Kudos to you for doing it!! Well done.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

16 + eighteen =